Uusi piippari viimeisintä tekniikkaa

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Avatar
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere

Uusi piippari viimeisintä tekniikkaa

Viesti Kirjoittaja patti »

http://www.mulletoi.com/shop/hauskaa_ys ... npaljastin

Huomatkaa että tuo on luokiteltu "Huippuvarusteet ja taitolajit" osastoon 8) Ja kuka nyt viitsisi kaivaa yli 20 cm syvyydeltä ;)

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Re: Uusi piippari viimeisintä tekniikkaa

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

patti kirjoitti:http://www.mulletoi.com/shop/hauskaa_ys ... npaljastin

Huomatkaa että tuo on luokiteltu "Huippuvarusteet ja taitolajit" osastoon 8) Ja kuka nyt viitsisi kaivaa yli 20 cm syvyydeltä ;)

t. patti
No eihän sitä kehtaisi mitään yli 20cm syvemmältä kaivaa, joten ihan passeli peli tuo on semmoseen pikku puuhasteluun ja vielä ihan eri vakuuttavan näköinenkin tuo tekele on.

Pitäisiköhän ostaa tuo hirmu ja kokeilla tuolla minun testiradalla, tiedä vaikka yllättäisi. :lol:
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Avatar
TAZ
Kunniajäsen
Viestit: 1011
Liittynyt: 05 Marras 2008, 21:59
Paikkakunta: Pirkanmaa

Viesti Kirjoittaja TAZ »

Entäs tämä.

http://www.hilavitkutin.com/2009/06/08/ ... sandaalit/

Näillä voisi piippailla huomaamattomasti vähän aremmassakin paikassa. Löytävät 60cm syvyydestä.


-TAZ-
E-TRAC, AT-PRO, ACE 250.
TAZPOINT 1.0 (Home-made pinpointer), Pro pointer
Joku merkitön pikkulapio, TAZSCOOP 1.0
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Re: Uusi piippari viimeisintä tekniikkaa

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

patti kirjoitti:http://www.mulletoi.com/shop/hauskaa_ys ... npaljastin

Huomatkaa että tuo on luokiteltu "Huippuvarusteet ja taitolajit" osastoon 8) Ja kuka nyt viitsisi kaivaa yli 20 cm syvyydeltä ;)

t. patti
Mulla on tuommonen jos kiinnostaa :shock: Kun omaansa pitää kehua niin aivan huippu laitehan tuo on :lol: :lol: :roll: 8)

Kovasti olen miettinyt mitä sillä tekis. Toistaseks se on ollu esimerkkinä siitä mihin 15 euroa ei kannata käyttää. Toisaalta on sillä löydetty kolikoitaki. Paras on 1776 1 öre.
Avatar
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere

Re: Uusi piippari viimeisintä tekniikkaa

Viesti Kirjoittaja patti »

Keseppa kirjoitti: Mulla on tuommonen jos kiinnostaa :shock: Kun omaansa pitää kehua niin aivan huippu laitehan tuo on :lol: :lol: :roll: 8)

Kovasti olen miettinyt mitä sillä tekis. Toistaseks se on ollu esimerkkinä siitä mihin 15 euroa ei kannata käyttää. Toisaalta on sillä löydetty kolikoitaki. Paras on 1776 1 öre.
Hurja :shock: Miksei se ole sun laitevalikoimassa tossa viestien alla :roll: Vai onko sulla jotain salaisia juttuja joista et halua meidän tietävän? :roll: ;)

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
Avatar
patti
Kunniajäsen
Viestit: 3089
Liittynyt: 01 Heinä 2010, 20:37
Paikkakunta: Tampere

Viesti Kirjoittaja patti »

TAZ kirjoitti:Entäs tämä.

http://www.hilavitkutin.com/2009/06/08/ ... sandaalit/

Näillä voisi piippailla huomaamattomasti vähän aremmassakin paikassa. Löytävät 60cm syvyydestä.


-TAZ-
Se huomaamattomuus taitaisi loppua siihen, kun jotain kaivettavaa löytyy ;)

t. patti
Fisher F5
Excalibur 2
GM3

- Gold found is four times as sweet as gold bought 8)
Avatar
Keseppa
Kunniajäsen
Viestit: 2951
Liittynyt: 18 Joulu 2008, 12:20
Paikkakunta: Kokkola

Re: Uusi piippari viimeisintä tekniikkaa

Viesti Kirjoittaja Keseppa »

patti kirjoitti:
Keseppa kirjoitti: Mulla on tuommonen jos kiinnostaa :shock: Kun omaansa pitää kehua niin aivan huippu laitehan tuo on :lol: :lol: :roll: 8)

Kovasti olen miettinyt mitä sillä tekis. Toistaseks se on ollu esimerkkinä siitä mihin 15 euroa ei kannata käyttää. Toisaalta on sillä löydetty kolikoitaki. Paras on 1776 1 öre.
Hurja :shock: Miksei se ole sun laitevalikoimassa tossa viestien alla :roll: Vai onko sulla jotain salaisia juttuja joista et halua meidän tietävän? :roll: ;)

t. patti
Eihän sitä koskaan pidä paljastaa heti kaikkia valtteja :twisted: :oops: 8)
Vastaa Viestiin