Huomatkaa että tuo on luokiteltu "Huippuvarusteet ja taitolajit" osastoon
t. patti
No eihän sitä kehtaisi mitään yli 20cm syvemmältä kaivaa, joten ihan passeli peli tuo on semmoseen pikku puuhasteluun ja vielä ihan eri vakuuttavan näköinenkin tuo tekele on.patti kirjoitti:http://www.mulletoi.com/shop/hauskaa_ys ... npaljastin
Huomatkaa että tuo on luokiteltu "Huippuvarusteet ja taitolajit" osastoonJa kuka nyt viitsisi kaivaa yli 20 cm syvyydeltä
t. patti
Mulla on tuommonen jos kiinnostaapatti kirjoitti:http://www.mulletoi.com/shop/hauskaa_ys ... npaljastin
Huomatkaa että tuo on luokiteltu "Huippuvarusteet ja taitolajit" osastoonJa kuka nyt viitsisi kaivaa yli 20 cm syvyydeltä
t. patti
HurjaKeseppa kirjoitti: Mulla on tuommonen jos kiinnostaaKun omaansa pitää kehua niin aivan huippu laitehan tuo on
![]()
![]()
![]()
![]()
Kovasti olen miettinyt mitä sillä tekis. Toistaseks se on ollu esimerkkinä siitä mihin 15 euroa ei kannata käyttää. Toisaalta on sillä löydetty kolikoitaki. Paras on 1776 1 öre.
Se huomaamattomuus taitaisi loppua siihen, kun jotain kaivettavaa löytyyTAZ kirjoitti:Entäs tämä.
http://www.hilavitkutin.com/2009/06/08/ ... sandaalit/
Näillä voisi piippailla huomaamattomasti vähän aremmassakin paikassa. Löytävät 60cm syvyydestä.
-TAZ-
Eihän sitä koskaan pidä paljastaa heti kaikkia valttejapatti kirjoitti:HurjaKeseppa kirjoitti: Mulla on tuommonen jos kiinnostaaKun omaansa pitää kehua niin aivan huippu laitehan tuo on
![]()
![]()
![]()
![]()
Kovasti olen miettinyt mitä sillä tekis. Toistaseks se on ollu esimerkkinä siitä mihin 15 euroa ei kannata käyttää. Toisaalta on sillä löydetty kolikoitaki. Paras on 1776 1 öre.Miksei se ole sun laitevalikoimassa tossa viestien alla
Vai onko sulla jotain salaisia juttuja joista et halua meidän tietävän?
![]()
![]()
t. patti