Metallidetektorin vuokraaminen

C- Scope, Garrett, Minelab, Viking, Whites, Fisher, Tesoro, Bounty Hunter ja muut metallinilmaisin merkit. Kerro kokemuksista, kirjoita arvio. Oletko hankkimassa uutta laitetta. Motion vai non-motion ilmaisin? Kaikkea metallinpaljastimista.
Rosteri
Viestit: 3
Liittynyt: 17 Tammi 2011, 16:27
Paikkakunta: Suomi - Tampere

Metallidetektorin vuokraaminen

Viesti Kirjoittaja Rosteri »

Moi

Olisiko mahdollista vuokrata joltain E-Tracciä tai vastaavaa paremman luokan metallidetektoria yhteen kahden päivän testimittaukseen. Käytännössä haluasin katsoa kuinka paremman luokan detektori löytää rosteripalasia maan alta. Halvemmat detektorit eivät tuosta oikein selvinneet. Haluan testata tuon homman ennen kuin riennän ostamaan laitetta etteitule hukkaostosta. Laittakaa yksityisviestiä ja hintapyyntöä niin palailen asiaan.
Avatar
Hannu Hanhi
Metallinetsijä
Viestit: 208
Liittynyt: 16 Tammi 2007, 15:43
Paikkakunta: Tampere

Re: Metallidetektorin vuokraaminen

Viesti Kirjoittaja Hannu Hanhi »

Rosteri kirjoitti:Moi

Olisiko mahdollista vuokrata joltain E-Tracciä tai vastaavaa paremman luokan metallidetektoria yhteen kahden päivän testimittaukseen. Käytännössä haluasin katsoa kuinka paremman luokan detektori löytää rosteripalasia maan alta. Halvemmat detektorit eivät tuosta oikein selvinneet. Haluan testata tuon homman ennen kuin riennän ostamaan laitetta etteitule hukkaostosta. Laittakaa yksityisviestiä ja hintapyyntöä niin palailen asiaan.

En omista "paremman luokan" etsintä mutta veikkaan ettei foorumilaiset vuokraa laitteitaan, ilman ainakaan että ovat itse mukana.
Millä etsimellä olet etsinyt rosteria?
Asuinpaikkasi näytti olevan United States. Oletko nyt siellä vai Suomessa?
Ehkä kannattaa selventää ilmoitusta ja lisätä se myös osto-ja myynti-osastolle.
Ace250+isompi kela.
Minelab Musketeer Advantage 10.
Garret pinpointteri+Fiskarsin taitettava.
Rosteri
Viestit: 3
Liittynyt: 17 Tammi 2011, 16:27
Paikkakunta: Suomi - Tampere

Viesti Kirjoittaja Rosteri »

Kiitokset vinkistä. Olen kokeillut Garretin ACE 250:tä joka ei oikein selviytynyt tehtävästä (oli varmaan odotettuakin).
Ekomasteri
Kunniajäsen
Viestit: 1606
Liittynyt: 10 Loka 2008, 13:29

Rosteri

Viesti Kirjoittaja Ekomasteri »

Miten teit tuon testin? E-trac löytyy ja jos oikeasti olet kiinnostunut voisin harkita myyntiä.
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Osta vaikka jokin Bulgarian ihme.. esim. Blisstool, Golden mask 3 tai 3+ ja siihen riittävän iso kela, niin johan on kumma jos ei ala rosterin palat löytymään hyvinkin syvältä.

Tietenkin, jos pelkkä maximaalinen syvyys on pääasia, niin PI laitetta suosittelisin lämpimästi siinä tapauksessa. :roll:
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Rosteri
Viestit: 3
Liittynyt: 17 Tammi 2011, 16:27
Paikkakunta: Suomi - Tampere

Re: Rosteri

Viesti Kirjoittaja Rosteri »

Ekomasteri kirjoitti:Miten teit tuon testin? E-trac löytyy ja jos oikeasti olet kiinnostunut voisin harkita myyntiä.
Moi

Voisin kyllä harkita tuota ostoakin jahka näen ekana että E-trac tuosta suoriutuu. Voitko heitellä vaikka yksityisviestillä minulle yhteystietojasi niin jutellaan asiasta tarkemmin.
Avatar
Etsijä82
Kunniajäsen
Viestit: 6255
Liittynyt: 27 Touko 2008, 14:26
Paikkakunta: Siilinjärvi

Viesti Kirjoittaja Etsijä82 »

Serkulla on tuo E-trac ja hyvin tuntuisi ainakin rosteriset ruokalusikat ym. sellaiset pellosta löytyvän.

Kertoisitko vielä, että minkä kokoisista rosterin paloista on kyse ja miten syvältä niiden kuuluisi löytyä?
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)


Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.

Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Vastaa Viestiin