Moi
Olisiko mahdollista vuokrata joltain E-Tracciä tai vastaavaa paremman luokan metallidetektoria yhteen kahden päivän testimittaukseen. Käytännössä haluasin katsoa kuinka paremman luokan detektori löytää rosteripalasia maan alta. Halvemmat detektorit eivät tuosta oikein selvinneet. Haluan testata tuon homman ennen kuin riennän ostamaan laitetta etteitule hukkaostosta. Laittakaa yksityisviestiä ja hintapyyntöä niin palailen asiaan.
Metallidetektorin vuokraaminen
- Hannu Hanhi
- Metallinetsijä
- Viestit: 208
- Liittynyt: 16 Tammi 2007, 15:43
- Paikkakunta: Tampere
Re: Metallidetektorin vuokraaminen
Rosteri kirjoitti:Moi
Olisiko mahdollista vuokrata joltain E-Tracciä tai vastaavaa paremman luokan metallidetektoria yhteen kahden päivän testimittaukseen. Käytännössä haluasin katsoa kuinka paremman luokan detektori löytää rosteripalasia maan alta. Halvemmat detektorit eivät tuosta oikein selvinneet. Haluan testata tuon homman ennen kuin riennän ostamaan laitetta etteitule hukkaostosta. Laittakaa yksityisviestiä ja hintapyyntöä niin palailen asiaan.
En omista "paremman luokan" etsintä mutta veikkaan ettei foorumilaiset vuokraa laitteitaan, ilman ainakaan että ovat itse mukana.
Millä etsimellä olet etsinyt rosteria?
Asuinpaikkasi näytti olevan United States. Oletko nyt siellä vai Suomessa?
Ehkä kannattaa selventää ilmoitusta ja lisätä se myös osto-ja myynti-osastolle.
Ace250+isompi kela.
Minelab Musketeer Advantage 10.
Garret pinpointteri+Fiskarsin taitettava.
Minelab Musketeer Advantage 10.
Garret pinpointteri+Fiskarsin taitettava.
-
Ekomasteri
- Kunniajäsen
- Viestit: 1606
- Liittynyt: 10 Loka 2008, 13:29
Rosteri
Miten teit tuon testin? E-trac löytyy ja jos oikeasti olet kiinnostunut voisin harkita myyntiä.
Osta vaikka jokin Bulgarian ihme.. esim. Blisstool, Golden mask 3 tai 3+ ja siihen riittävän iso kela, niin johan on kumma jos ei ala rosterin palat löytymään hyvinkin syvältä.
Tietenkin, jos pelkkä maximaalinen syvyys on pääasia, niin PI laitetta suosittelisin lämpimästi siinä tapauksessa.
Tietenkin, jos pelkkä maximaalinen syvyys on pääasia, niin PI laitetta suosittelisin lämpimästi siinä tapauksessa.
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
Re: Rosteri
MoiEkomasteri kirjoitti:Miten teit tuon testin? E-trac löytyy ja jos oikeasti olet kiinnostunut voisin harkita myyntiä.
Voisin kyllä harkita tuota ostoakin jahka näen ekana että E-trac tuosta suoriutuu. Voitko heitellä vaikka yksityisviestillä minulle yhteystietojasi niin jutellaan asiasta tarkemmin.
Serkulla on tuo E-trac ja hyvin tuntuisi ainakin rosteriset ruokalusikat ym. sellaiset pellosta löytyvän.
Kertoisitko vielä, että minkä kokoisista rosterin paloista on kyse ja miten syvältä niiden kuuluisi löytyä?
Kertoisitko vielä, että minkä kokoisista rosterin paloista on kyse ja miten syvältä niiden kuuluisi löytyä?
Xp Deus.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
11" dd kela.(207,7e)
Golden mask 5+ 9x10 kelalla.(374,55e)
Vanhin kolikko: Gotlantilainen skilling vuodelta 1523.
Vanhin metalliesine: kammanpuolikas 800-1250 luvulta.
Top 60 kolikot: 25 penniä 1871 ja 25 penniä 1867.
