Etsijä82 kirjoitti:Safarissa,explorerissa ja E-trac on tuo FBS toiminto,eli tuo sinun "pommitus" juttu,mutta tämä ominaisuus hidastaa laitteen toimintaa,joten joudut menemään hieman hitaampaa vauhtia ja muutenkin ei FBS toiminto ole mitään ihmeitä tekevä ominaisuus,jos maassa ei ole mitään syvemmällä,niin ei mikään laite esineitä tule löytämään,vaikka laitteessa olisi tehoja mitenkä paljon tahansa.
Safari ei ole mitenkään hidas vaikka siinä on tuo FBS. Ei niin nopeasti voi edes viuhtoa kuin laite kykenee.
Tässä asiassa tohdin olla erimieltä että olisi jotenkin hitaampi FBS,llä varustetussa laitteessa toiminnot
Tottakai kaikki laitteet nykyään varmasti löytää ihan yhtälailla esineen kuin esineen. Noissa ei taida kovin paljon eroa olla.
Itse päädyin Safariin koska halusin kerralla laitteen loppuiäkseni. Mikäli ehjänä pysyy
Tuo FBS on varmasti hyvä ominaisuus laitteessa, vaikea sanoa koska ei ole kokemusta muista laitteista. Mutta olen ollut enemmän kuin tyytyväinen omaani vehkeeseeni

(No niin, tiedän mitä tulee mieleen, mutta nyt ei ole siitä kyse)
Miten Etsijä82 perustelet tämän ominaisuuden hidastavan laitetta?
Safari on ainakin nopeampi varmasti kuin X-Terra. Jos vertailuna käytetään sitä mittaria mitä olen X-Terra videoita nähnyt.
EDIT: Jossain säikeessä joku laittoi linkin missä oli testejä eri piippareista, oli joku ulkomainen testi. Niin siellä oli Minelabin piippareita testattu. Niin sen mukaan Safari tunnisti esineitä paremmin kuin X-Terra 70.
Se oli sellainen taulukko jossa oli väreillä merkattu tulokset. kuka muistaa/tietää?
Tässä viestiketjussahan oli siis tarkoitus laittaa kehuja ja moitteita laitteista jos on kokemusta, niin tässä laitan plussaa kyllä Safarin puolesta.
Moitittavaa ei ole vielä tullut. Ja jos vaikka niitä joskus tulee, laitan kyllä kommenttia.
Ja jos joku vielä luulee että tämä olisi jotenkin monimutkainen käyttää, niin höpönlöpön, tämän yksinkertaisemmaksi tuskin voi mennä, näillä ominaisuuksilla. Virta päälle, valitse mode ja paina noisecancel, ja sen jälkeen vain etsimään. Helppoa ja nopeaa.